OBLOŽENÍ PŮVODNÍHO BYTOVÉHO JÁDRA SDK DESKAMI, OPRAVA SPÁR MEZI PANELY A PŘÍPRAVA PRO KUCHYŇ

(Valentova, Praha 11)

Popis zakázky:
Majitel si přál před nastěhováním do nově koupeného bytu zakrýt ošklivé umakartové jádro zvenčí sádrokartonovými deskami. Umakart jsem nejdříve pořádně odmastil technickým benzínem, poté jsem aplikoval adhézní můstek s křemičitým pískem a pak jsem přilepil sádrokartonové desky lepidlem na SDK. Žel jsem si zapomněl vyfotit stav před nalepení SDK desek, tak níže je jen výsledná práce.




Další požadavek novopečeného majitele bytu byl zbavit se natrvalo spár mezi panely. Jistě je každý zná, kdo někdy bydlel v paneláku. Spáry mezi panely jsou prevíti a pokud jsou zlikvidovány normálními metodami, např. síťkou a tmelem, tak se po čase stejně objeví znovu. Mezi panely je příliš velký pohyb na to, aby to vydrželo. Jediné řešení, které znám a které by mělo být stoprocentní je použití zakrývací pásky Straitflex, na kterou výrobce udává doživotní záruku.



Spáry mezi panely před aplikací pásky Straitflex




Zeď po aplikaci pásky Straitflex a zatmelení





Spára mezi panely před a po aplikac krycí pásky Straitflex




 Postup aplikace krycí pásky Straitflex.

Do rohů jsem místo drahé pásky Straitflex zvolil k fixaci spár
levnější Alu výztužné rohy




Poslední z prací v tomto bytě bylo předělat
přívod vody a odpadu pro kuchyňskou linku