OPRAVA OBKLADŮ V KOUPELNĚ A SANACE VENKOVNÍ ZÍDKY

(Senovážné náměstí, Praha 1)

Popis zakázky:
Majitel činžovního domu chtěl provést pár renovačních prací v bytě po odstěhovaném nájemníkovi. Jedním z prací byla výměna plynového kotle v koupelně. S tou souvisela i obnova vysekaných obkladů a to byl můj úkol. Viz foto níže:





Další z prací byla sanace omítky na zídce ve dvoře domu. Zídka byla ve spodní části velmi promáčená. řešení mělo být co nejlevnější.




Po očištění zdi od nesoudržné omítky jsem zeď napenetroval
a nahodil špricem s namíchaným sanačním aditivem.




Na špric jsem natáhl obyčejnou jádrovou omítku s přidaným sanačním aditivem.




Posledním mým krokem bylo na přání klienta uzavřít novou i starou omítku natažením perlinky s lepidlem. Poslední finální vrstva měl být venkovní štuk a nátěr barvou na omítku. Poslední dva stavební kroky ale už prováděl jiný řemeslník. Zakázka se díky dalším vícepracem protáhla a já jsem musel jít na jinou pro jiného klienta.