RENOVACE PODLAHY WC

(Šaldova, Praha 8)

Popis zakázky:

Od majitele domu jsem měl v jednom jeho pronajímaném prostoru zrenovovat obklad na podlaze WC. Ten sám odpadával a několik obkladů bylo prasklých.


Celá závada, jako tomu většinou bývá, byla díky fušerské práci obkladače, který dlažbu pokládal. Lepil obklady přímo na stávající staré, aniž by aplikoval přechodový adhézní můstek s křemičitým pískem. Lepidlo nemohlo na hladkém povrchu původní podlahy nikdy dlouhodobě držet.

Demontáž dlažby




 Na této původní dlažbě to bylo nalepeno.



Navíc jsem zjistil, že pod starou podkladovou dlažbou jsou OSB desky. Ani tato dlažba na OSB deskách nedržela. Opět chybí aplikace adhézního můstku, pokud už někdo chce pokládat obklad na pružnou OSB desku. Takže tahle podlaha zažila celkem dva fušery řemeslníky za sebou. Navíc jsem po odkrytí OSB desek objevil vlhkost. WC jim muselo dlouhodobě zatékat. Zřejmě špatně těsnící odpadní gumová manžeta.



OSB desky jsem očistil a napenetroval



Jelikož OSB desky byly hodně pod úrovní dlažby v předsíni, musel jsem na podlahu dát betonový potěr. Jelikož měl sílu přes cca 4 cm, zvolil jsem variantu jako plovoucí betonovou desku, bez aplikace adhézního můstku na OSB desky. Tato betonová plotna bude dostatečně pevným podkladem pro dlažbu.



Nově položená původní dlažba a nainstalované WC