OPRAVA OBKLADU NA WC A VYMALOVÁNÍ KUCHYNĚ

(Kubíkova, Praha 8)

Reference od zákazníka:

Rád bych vám poděkoval za dřívější kvalitní opravu obkladu na toaletě. Vaše profesionalita, spolehlivost a vystupování na nás udělaly mimořádně dobrý dojem.
Dalibor V.
Popis zakázky:

Zavolal mi klient, že mu popraskali na WC obklady a uvolnila se závěsná mísa. Bál se, že by se při používání mohla urvat. Po demontáži závěsné WC mísy a poškozených obkladů jsem zjistil, že závada nebyla ve špatně upevněném WC, ale v podkladu pod obklady. Ten, kdo rekonstruoval bytové jádro, tak na zadní stranu WC použil místo zelené impregnované sádrokartonové desky pouze obyčejnou. Vlivem vzdušné vlhkosti (pravděpodobně ze stoupačkové šachty) tato deska nabobtnala a vytlačila a prolomila některé obklady. To pak působilo opticky jako když je WC mísa uvolněná.

Ptal jsem se klienta, jestli tu závadu reklamoval. Řekl mi, že řemeslníkovi, který mu rekonstrukci prováděl volal a ten že mu několikrát slíbil, že přijde na opravu, ale nikdy nepřišel.


Již demontované závěsné WC



Na detailu je trochu vidět, k jakému poškození obkladů došlo



Demontoval jsem poškozené a uvolněné obklady a vyřízl vlhký sádrokarton



Místo vlhkého SDK jsem otvor vyzdil kousky ytongu a natáhnul lepidlo.



Opravené obklady a zpět namontovaná WC mísa



Dále mě klient požádal o vymalování kuchyně.

Před vymalováním



Po vamalování